Followers

Tuesday 13 September 2011

[Hack] Panggilan Percuma

 Assalamualaikum...

Diingati, sekiranya anda menggunakan cara ini untuk mendapatkan panggilan percuma, aku tidak bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan atau anda ditahan.


Disclaimer: For educational purposes only



Panggilan Percuma Tanpa HAD (Via HP)

Tadi malam, saya dapat idea untuk mencuba menggodek Handphone saya, untuk mencari cara-cara mengenakan telco2 yang kapitalis itu. Dan tanpa diduga, SAYA BERJAYA!!!

SAYA BERJAYA MENEMUKAN CARA PANGGILAN PERCUMA DENGAN TELCO
MANA2 PUN!!!

Sebenarnya, saya sedikit enggan memberikan trick yang saya jumpa ni, Ilmu tu, takkan nak bagi percuma kan? Tapi setelah saya fikir-fikir, apalah erti kehadiran saya di dunia ini jika untuk ilmu saja (bukan harta) saya enggan berkongsi…

Jadi, saya cuba menuliskan langkah-langkah ringkas yang saya jumpa pada malam tersebut. Hanya pesanan saya, tolong jangan sebarkan info ini kepada orang lain.

Kalau sampai ada pihak berkuasa atau telco yang mengetahuinya, saya takut cara ini akan diblock, dan gagallah kita semua calling2 percuma…

Saya ingatkan, tips ini dapat digunakan untuk semua nombor, bukan hanya 1 telco tertentu. Boleh digunakan tanpa had waktu. Boleh digunakan siapa saja asal celik teknologi.

Okeylah, daripada saya boring-boring ceramah, berikut ialah langkah-langkahnya:

Kredit minimum di HP anda harus RM0.50 atau lebih
Pastikan nombor telefon yang akan dipanggil nanti sedang aktif
Pastikan anda mengetahui nombor HP kawan anda tersebut
Salin 5 digit pertama dan 5 digit terakhir nombor telefon yg ingin di dail

Buka sms kosong di HP anda
Taipkan nombor telefon tujuan anda
Langkah terakhir taip sms dengan isi seperti berikut… .
Sila scroll down sebab untuk mengetahui anda ini bot atau manusia:











































“Telefon aku sekarang, PENTING!!”

Hahaha jangan marah, saya pun terkena juga tadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...